loading...
کلبـــــــه تنهــــایی مـــن
فهیمه بازدید : 100 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (5)

  وقتی بغضم شکسته شد

                              و نفس هایم......

                                                    غرق شد در اندوه و بی تابی

فقط سکوت با من بود

   گاهگاهی که تنم

             خسته ار لحظه ها......

                               به سوی تلخ ترین مرداب زندگی کشیده می شود 

   شبهایی که بالشتم.....

                               خیس می شد از اشک شبانه و حسرت

فقط سکوت با من بود

   دیری است....... 

                              که با درد خود هم آشیان شده ام

                                                                    وهنوز,........

سکوت با من است

  کاش به جای تو......

بر سکوت عاشق بودم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازلی در تاریخ 1396/11/25 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

وبت قشنگه خوشحال میشم سر بزنی

این نظر توسط ارش در تاریخ 1394/08/13 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

وبلاگت خیلی خوشگله گلم
ارش
چت روم عشق ابدی

این نظر توسط هادی در تاریخ 1394/08/03 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

فهيمه خيلي خوبه شکلک به وبلاگم منم سربزن

این نظر توسط هادی در تاریخ 1394/08/03 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

فهيمه خيلي خوبه شکلک به وبلاگم منم سربزن

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/04/04 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشی ب شما دوست عزیز

شما ک دارید زحمت میکشی برا وبت خو ی قالب خوشکل وروشن بذار براش ک وقتی کسی میاد تو وب خوشکلت دلش نگیره

http://ghalebgraph.ir/

http://www.hypertemp.ir

http://loxgraph.com/

برو اینجاها قالب خوشلتو عوض بکن بعد اگه شد بیا طرفم اسم وب من اس ام اس داستان خوشحال میشم بیای دوست داشتی رنگ وبتو عوض کنی مثل وب من کمکت میکنم زیاد سخت نیست ها من بلدم میتونم کمک کنم منتظرما فعلا بای بایشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلــــــــــــــام دوســــــــتان ممنــــــــون که ب وبلاگــــــ خودتون اومدیــــــــن لــــــحظــــــاتــــ خــــــوبیــــــ داشتـــــــه باشیــــــن پــــــــستــــــ هــــــای جــــــــدیــــد تــــــر هــــمــــــ میــــــزارمـــــ بــــــا تــــبادل لیـــنـــکـــ هــــمـــ مـــوافقـــم کســـی خـــواستـــ بهــــمــ بگــــــــه راســــتی نظـــریادتـــون نـــــره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 1,561
  • بازدید کلی : 18,933
  • کدهای اختصاصی
    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    قالب وبلاگ

    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ







    کدهای ماوس
    ابزار عاشقانه