loading...
کلبـــــــه تنهــــایی مـــن
فهیمه بازدید : 52 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

"سری

 سری جدید عکس های احساسی و عاشقانه از دختر و پسر

 

حتی سکوت توی چشمهایت هم آرامم می کند
تو فقط باش …
ببین من روی تمام گلایه هایم را خط کشیده ام
تو باش و ببین من چقدر زود ، چقدر بی انتظار
برای نوزادان احساسم مادری می کنم !
ببین چگونه تو را صبر می کنم روز ها … ماه ها !
فقط باش …
و حتی سایه ای ، هاله ای ، شهابی از بودنت را نشانم بده ..
همین کافیست ! من گفته ام همیشه که عاشق ترم ! نه ؟
من حتی آن سگرمه های درهم رفته ات را دوست دارم !
بوی امنیت می دهند!
بمان نفس !
بی تو این لایه ی ناپیدای اطراف این زمین
چیزی برای نفس کشیدن برای من را ندارد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلــــــــــــــام دوســــــــتان ممنــــــــون که ب وبلاگــــــ خودتون اومدیــــــــن لــــــحظــــــاتــــ خــــــوبیــــــ داشتـــــــه باشیــــــن پــــــــستــــــ هــــــای جــــــــدیــــد تــــــر هــــمــــــ میــــــزارمـــــ بــــــا تــــبادل لیـــنـــکـــ هــــمـــ مـــوافقـــم کســـی خـــواستـــ بهــــمــ بگــــــــه راســــتی نظـــریادتـــون نـــــره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 1,552
  • بازدید کلی : 18,924
  • کدهای اختصاصی
    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    قالب وبلاگ

    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ







    کدهای ماوس
    ابزار عاشقانه